torsdag - sjuksugan och pannkakor

Vaknade av att klockan ringde och ser att Micke ligger i sängen och sover ?!
Han som skulle upp och jobba klockan 05.45 eller nått sånt, nej han har gått och dragit på sig flunsan så nu håller alla tummarna i världen på att jag inte ska gå och bli sjuk för det har jag fan inte råd med.

Tog 117 in mor jobbet och tro faaan att den var försenad. Står man där och fryser som annan förfrusen hundbajs som ligger på marken. Fick besök på Tasty idag och inte utav vem som helst heller, Madeleine Ribbing, skönheten, personligheten själv dök upp där och ville ha lite risnudlar med räkor.

Klockan blev halv två och jag fick gå ''hem'' men hem blev det inte. Åkte med till Maddes jobb och checkade in hennes super roliga jobb, att stå i en souvenir affär i gamla stan.
En annan fick extra knäcka lite där, tog upp påsar och la i det turisterna hade köpt. Tummen upp.
Åkte hem och lagade lite pannkakor till sjuklingen här hemma..

Nu håller jag på och kollar på massa skor och grejer och visst har jag gått och blivit kär i ett par skor som jag kasnke ska klicka hem ikväll. Känns som jag skulle behöva dom.

Orkar inga bilder idag och ingen låt. Kanske kommer senare, oh nooo håller jag på att bli sjuk? :O


Kommentarer
Postat av: Pania

http://paniat.blogg.se/2011/february/en-elenit-ett-beroende.html#comment

2011-02-24 @ 19:00:52
URL: http://paniat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0