fredag - gråa och snygga fredag

Det är rätt grått ute och jag har nyss kommit upp från sängen..

Vakna upp av sms imorse på det sista smset som jag fått så stod det att min Iphone 4 kunde hämtas idag.. Jag blir glaaad, räddade hela min dag. Min lilla älskling blev ju kidnappad för lite mer än månad sen och nu äntligen kommer han tillbaka till mig. Redan imorgon kommer han anlända till Stockholm!

Idag så är det jobb mellan 18-22.30 och ikväll kanske man får trevligt sällskap också slipper man stå där som en ensam människa som inte har något liv.
Helgen består av ledighet och tro mig jag längtar men vem är jag och lurar?! Vem skulle inte tycka det var skönt med ledigt en helg?!
Skitsamma det är fucking fredag och jag har mycket att stå i. Resten av helgens planer kommer senare !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0