måndag - blogg eller inte?! Skitsamma

Jag skriver när jag vill och när jag har något vettigt att skriva ..

Vad finns det att säga?
På t-banan sitter man på morgonen med humöret som inte går att jämnföra med något, man sitter seriöst och irriterar sig på minsta lilla jävla sak.
Sitter det en människa snett om en som sitter och blinkar en gång för mycket med ögonen blir man irri, sitter det en människa som är en äldre dam med sitt jävla läppstift från 1856 nr16 illröd så blir man irri för att hon tror att hon är en viktigpetter och är egentligen för petig och för pryd för att ha rört det motsatta könet och för att åka t-bana.

Som TUR är så finns det musik i öronen som kanske får en att tänka på andra saker än sånt och tro mig det är bara på morgonen.. Eller?
På torsdag åker jag till Köping för att uppleva lite ös med brudarna ocg laddar upp med musiken juust nu.. Det är sjukt mycket denna månad och jag gillar det.
Så jag bjuder på lite av det hetaste för mina öron även om det är låter som inte är från idag så blir jag happy..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0