Nästa rådmansgatan

Åkte precis förbi rådmansgatan. På g hem igen efter jobb! Inge mango idag. Kände mig lite värd en ledig kväll en helg ! Hade event på Tasty idag. Robert Kragh levererade idag vilken inte var någon stor chock eftersom vi hört han förr ! Nog om det, nån har ju inte hällt igen bajsan på tuben idag kan jag lova.. Här har vi en blandad lukt av lätt diarré och lite strips från donken! På tal om att inte kunna hålla igen så var det ju någon som la en jävul på toan idag på jobbet och det var ju iaf inte något som jag tänkte ta och torka bort med händerna och nu snackar vi inte om en liten fartrand utan nu talar vi om total förstöring ! Nej nu ska jag gå av. Kram en del av min fisiga vardag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0