onsdag - det går segt ..

Det går segt att packa denna gång men känns ju som jag måste sätta igång snart.

Andreas och jag har hällt i oss te i mängder, vi snackar inte ml, inte dl utan flera liter. Jaa det fick sina spår vi springer om varandra på toan just nu. Lite skönt med extra träning nu innan en tripp till
landet, staden, byn kalla det var ni vill, Köping.
Torsdag är det helvetes dans, jag blir glad :) Fredag är det bara sjukligheter på g och bäst att inte gå in på detalj. Bestämt mig idag att ni ska få en tur genom våra galenheter här på bloggen via Iphone ;)

Dagen har varit lika bra idag som igår. Solen skiner allting är bra, fest i helgen och vad mer kan man begära?
Fått nya kompisar på Tuben idag också två old män som började störa mig i min värld med musiken och börja fråga mig om mina hörlurar, hur kan dom sitta kvar i öronen ?! Jaa säg det.
Nej ska jag komma igång med packningen så lär det ske snarast :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0