tisdag - sova ?

tydligen tyckte jag att det var överskattat att få sova ut och vaknar därför klockan 09.53.

Gick upp gjorde mig lite frukost, satt på BB (big brother) som tydligen har blivit ett beroende.
April är fullt av roligheter.. Mycket som kommer hända på kort tid, dock kan jag inte gå ut med det än men det kommer snarast :)
Annars då ?
Jo det händer inte mycket just nu förutom jobb och dans i huvudet. Helgen kan också ta och bli grym.
Jobb på både TT och Mango. Robert Kragh ska spela lite på TT på lördag så kom in och kolla : ) Söndag bjuder på något utöver det vanliga. Ska till Årsta och sitta i publiken till BB ! Mycket trevligt.

Ångest blandat med panik. Check !

Nu ska jag gå ut och känna efter på de 12 graderna som är ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0