Torsdag - hjälp vad trött jag är

Jag är trött som aldrig förr och jag tror inte jag varit såhär trött på mycket länge före tolv :O

Händelserik dag som vanligt här i Köping, finns allt massor man ska göra när man väl kommer hit och det är ju alltid skoj och för att göra allt det som man ska göra så måste man ta sig runt till alla ställen med ett super snabbt fordon och vad menar jag inte då om inte Segerpeggis själv :)
Dock har ju min mor ''krockat'' med henne, vi satt idag efter träningen och gick igenom bilen alla vi i repeat.. Och vi kom seriöst inte fram till hur det kan ha blivit så jävla mycket skador på bilen när hon enligt hon själv bara krypkörde på en stolpe?! Jaja nog om det.. Det är ju inte alltid lätt att vara Lillis.

Berättar mer om kvällen imorgon.

Nu ska jag ta bort mitt smink och borsta gaddarna :)
Godnatt och sooov väldigt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0