Torsdag - tåget och donken..

Sitter på tåget nu som snart ska ta och avgå och föra mig till staden som Gud glömde en liten bit.. Jag pratar om Köping såklart ! Köping är alltid roligt att kommma till men jag känner inte att jag skulle kunna flytta hem igen .. Donken är inte jag som äter faktiskt, tro det eller ej men resten eller ja iaf hälften av alla på tåget sitter med sin påse från donken med strips som luktar upp i hjärnan på en och som får en att tappa minst tv hjärnseller nice .. Allt påminner om fel saker, saker jag inte får tänka på och saker som får det bra humöret att direkt vända riktning. Mitt val och jag tänker hålla mig till det. Den dagen allt blir sådär bra som det var då, då kommer jag komma tillbaka, det kan jag lova .. Ojoj nu gick inlägget över till något annat ! Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0